Сәния Нүсіпәлі: «Министр білім саласын шынымен құтқара ала ма?»

Сәния Нүсіпәлі: «Министр білім саласын шынымен құтқара ала ма?»
Белсенді ұстаз Сәния Нүсіпәлі таяуда өткен Оқу ағарту министрімен болған кездесу барысында жасалған ұсыныстары туралы айтып, жазба жариялады деп жазады Democrat.kz.
 
"Министрдің белсенді педагогтермен ашық диалог өткізуі – жақсы қадам. Дегенмен, бұл кездесудің нәтижесі тек айтылған сөздер мен ниетке емес, қабылданған нақты шешімдер мен олардың орындалуына байланысты
Мәселен:
 
кәсіпкерлердің (бірқатар дөкейлердің) білім саласына бөлінген ақшаны қарпып қалғысы келетін, жобалары?!
 
мұғалімдердің аттестациядан өтуі мен әділ бағалануы,
 
ротация мен кадр саясатының ашықтығы
 
жекеменшік мектептердің жауапкершілігі,
 
ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың сапалы білім алуы,
 
шағын жинақты мектептердегі білім сапасы
 
тәрбие және құндылық мәселесі —
бұлардың барлығы жыл сайын қайталанып келе жатқан, бірақ түбегейлі шешімін таба алмай жүрген жүйелі проблемалар.
 
Министрдің сөзінен байқайтынымыз — ол “әр сын салмақты, әр ұсыныс нақты болуы керек”деп педагогтерден конструктивтілік күтеді. Бұл дұрыс, бірақ өз кезегінде министрлік те “әр жауап пен шешім нақты нәтиже беруі керек” Егер диалог тұрақты түрде жалғасып, педагогтердің ұсыныстары “нормативтік актілер мен нақты іс-қимыл жоспарларына”енетін болса, онда бұл шынымен жүйелі өзгерістерге жол ашуы мүмкін.
 
Қысқаша айтқанда:
Иә, “құтқаруға болады”бірақ бұл тек бір кездесу не бір министрдің еркімен емес, “тұрақты саяси ерік, жүйелі бақылау және мұғалімдердің шынайы қатысуы”арқылы ғана жүзеге асады.
 
Ал егер бәрі тек декларативті сипатта қалса — онда, өкінішке қарай, сол 90% қайталанатын мәселелер тізімі тағы да жалғаса береді.
 
Білім саласын «құтқару» — бір сәттік шара емес, институционалды мәдениетті өзгерту процесі.
 
Егер министрлік:
✅ ұсыныстарды нормативтік деңгейде бекітсе,
✅ педагогтердің дауысы шешім қабылдау процесіне енсе,
✅ ашықтық пен жауапкершілік тұрақты нормаларға айналса —
онда иә, Қазақстанның білім беру жүйесі нақты жаңа сапалық кезеңге өте алады.
 
Шенеуніктер педагогтерге бақылау нысаны емес, әріптес ретінде қарауы керек;
шешім қабылдау жоғарыдан төменге емес, төменнен жоғарыға қарай жүруі тиіс;
сын мен ұсыныс қорқыныш емес, даму құралы ретінде қабылдануы қажет" деп жазды Сәния Нүсіпәлі.
Барлық жаңалықтар